Cristin-resultat-ID: 2274517
Sist endret: 7. juni 2024, 14:12
NVI-rapporteringsår: 2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024

Hybrid Spaces in Higher Education: A Comprehensive Guide to Pedagogical, Space and Technology Design

Bidragsytere:
  • Robin Støckert og
  • Veruska De Caro-Barek

Bok

Learning and Collaboration Technologies
ISBN:
  • 978-3-031-61684-6

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Serie

Lecture Notes in Computer Science (LNCS)
ISSN 0302-9743
e-ISSN 1611-3349
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
Volum: 14723
Hefte: Part II
Sider: 222 - 240
ISBN:
  • 978-3-031-61684-6

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Hybrid Spaces in Higher Education: A Comprehensive Guide to Pedagogical, Space and Technology Design

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Robin Støckert

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Veruska de Caro-Barek

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Veruska De Caro-Barek
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved SU fakultetsadministrasjon ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Learning and Collaboration Technologies.

Zaphiris, Panayiotis; Ioannou, Andri. 2024, Springer. CUTVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1