Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2274517
Sist endret:
7. juni 2024, 14:12
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024
Hybrid Spaces in Higher Education: A Comprehensive Guide to Pedagogical, Space and Technology Design
Robin Støckert
og
Veruska De Caro-Barek
Bok
Bok
Learning and Collaboration Technologies
ISBN:
978-3-031-61684-6
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
Lecture Notes in Computer Science (LNCS)
ISSN 0302-9743
e-ISSN 1611-3349
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
Volum: 14723
Hefte: Part II
Sider: 222 - 240
ISBN:
978-3-031-61684-6
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-031-61684-6
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Hybrid Spaces in Higher Education: A Comprehensive Guide to Pedagogical, Space and Technology Design
Bidragsytere
Bidragsytere
Robin Støckert
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Veruska de Caro-Barek
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Veruska De Caro-Barek
Forfatter
ved SU fakultetsadministrasjon ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
SALTO - Student Aktiv Læring med To-campus Organisering
Robin Støckert + 7 deltakere
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
52 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Learning and Collaboration Technologies.
Zaphiris, Panayiotis; Ioannou, Andri. 2024, Springer. CUT
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1