Cristin-resultat-ID: 2275313
Sist endret: 11. juni 2024, 14:06
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2024

Making sense of the learning turn: Why and in what sense toys, organizations, economies, and cities are “learning”

Bidragsytere:
  • Anders Ragnar Örtenblad

Utgiver/serie

Utgiver

Oxford University Press
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2024
ISBN: 9780192865977

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Making sense of the learning turn: Why and in what sense toys, organizations, economies, and cities are “learning”

Bidragsytere

Anders Ragnar Örtenblad

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for arbeidsliv og innovasjon ved Universitetet i Agder
1 - 1 av 1

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Belonging and being unique: The dual function of the learning premodifier.

Örtenblad, Anders Ragnar. 2024, Oxford University Press. UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Comparing two similar terms in which learning is the premodifier: A study of seven term couples.

Örtenblad, Anders Ragnar. 2024, Oxford University Press. UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Learning city, knowledge city, smart city: Three mountains in the same range.

Örtenblad, Anders Ragnar. 2024, Oxford University Press. UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

On the usage of the premodifier learning among scholars and practitioners.

Örtenblad, Anders Ragnar. 2024, Oxford University Press. UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Toward an increased understanding of the learning turn: Background and introduction.

Örtenblad, Anders Ragnar. 2024, Oxford University Press. UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 5