Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2275323
Sist endret:
11. juni 2024, 14:12
NVI-rapporteringsår:
2024
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2024
On the usage of the premodifier learning among scholars and practitioners
Anders Ragnar Örtenblad
Bok
Bok
Making sense of the learning turn: Why and in what sense toys, organizations, economies, and cities are “learning”
ISBN:
9780192865977
Utgiver
Oxford University Press
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2024
ISBN:
9780192865977
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1093/oso/9780192865977.003.0002
ORIA
Søk i ORIA med 9780192865977
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
On the usage of the premodifier learning among scholars and practitioners
Bidragsytere
Bidragsytere
Anders Ragnar Örtenblad
Forfatter
ved Institutt for arbeidsliv og innovasjon ved Universitetet i Agder
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Making sense of the learning turn: Why and in what sense toys, organizations, economies, and cities are “learning”.
Örtenblad, Anders Ragnar. 2024, Oxford University Press. UIA
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1