Cristin-resultat-ID: 29988
Sist endret: 21. januar 2015, 15:26
Resultat
Lærebok
2000

Consuming Audiences? Production and Reception in Audience Research

Bidragsytere:
  • Ingunn Hagen og
  • Janet Wasko

Utgiver/serie

Utgiver

Hampton Press
NVI-nivå 1

Om resultatet

Lærebok
Publiseringsår: 2000

Importkilder

Bibsys-ID: r00022444

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Consuming Audiences? Production and Reception in Audience Research

Bidragsytere

Ingunn Hagen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for psykologi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Janet Wasko

  • Tilknyttet:
    Redaktør
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

"Modern Dilemmas: TV Audiences, Time Use and Moral Evaluations.".

Hagen, Ingunn. 2000, Hampton Press. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 1 av 1