Cristin-resultat-ID: 65628
Sist endret: 21. oktober 2013, 12:14
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2000

"Modern Dilemmas: TV Audiences, Time Use and Moral Evaluations."

Bidragsytere:
  • Ingunn Hagen

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2000
Sider: 231 - 249

Importkilder

Bibsys-ID: r00022444

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

"Modern Dilemmas: TV Audiences, Time Use and Moral Evaluations."

Bidragsytere

Ingunn Hagen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for psykologi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Consuming Audiences? Production and Reception in Audience Research.

Hagen, Ingunn; Wasko, Janet. 2000, Hampton Press. NTNULærebok
1 - 1 av 1