Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
41040
Sist endret:
7. juni 2014, 17:15
NVI-rapporteringsår:
2010
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2010
Filosofiske perspektiver på læreres læring og profesjonutvikling. Et arbeid med læreres narrative identitet
Marit Honerød Hoveid
Bok
Bok
Ny som lærer : sjansespill og samspill
ISBN:
978-82-519-2514-3
Utgiver
Tapir Akademisk Forlag
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2010
Sider: 173 - 192
ISBN:
978-82-519-2514-3
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-519-2514-3
Importkilder
Importkilder
Bibsys-ID: 102168644
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Filosofiske perspektiver på læreres læring og profesjonutvikling. Et arbeid med læreres narrative identitet
Bidragsytere
Bidragsytere
Marit Honerød Hoveid
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Ny som lærer : sjansespill og samspill.
Hoel, Torlaug Løkensgard; Engvik, Gunnar; Hansen, Britt Sætre. 2010, Tapir Akademisk Forlag. NTNU, UIS
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1