Cristin-resultat-ID: 41040
Sist endret: 7. juni 2014, 17:15
NVI-rapporteringsår: 2010
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2010

Filosofiske perspektiver på læreres læring og profesjonutvikling. Et arbeid med læreres narrative identitet

Bidragsytere:
  • Marit Honerød Hoveid

Bok

Ny som lærer : sjansespill og samspill
ISBN:
  • 978-82-519-2514-3

Utgiver

Tapir Akademisk Forlag
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2010
Sider: 173 - 192
ISBN:
  • 978-82-519-2514-3

Importkilder

Bibsys-ID: 102168644

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Filosofiske perspektiver på læreres læring og profesjonutvikling. Et arbeid med læreres narrative identitet

Bidragsytere

Marit Honerød Hoveid

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Ny som lærer : sjansespill og samspill.

Hoel, Torlaug Løkensgard; Engvik, Gunnar; Hansen, Britt Sætre. 2010, Tapir Akademisk Forlag. NTNU, UISVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1