Cristin-resultat-ID: 548
Sist endret: 29. november 2019, 11:14
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2010

Ny som lærer : sjansespill og samspill

Bidragsytere:
  • Torlaug Løkensgard Hoel
  • Gunnar Engvik og
  • Britt Sætre Hansen

Utgiver/serie

Utgiver

Tapir Akademisk Forlag
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2010
Antall sider: 290
ISBN: 978-82-519-2514-3

Importkilder

Bibsys-ID: 10128733x

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Pedagogiske fag

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Ny som lærer : sjansespill og samspill

Bidragsytere

Torlaug Løkensgard Hoel

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Gunnar Engvik

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Britt Sætre Hansen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Det helsevitenskapelige fakultet ved Universitetet i Stavanger
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Kvalifisering for eit komplekst yrke.

Heggen, Kåre; Terum, Lars Inge. 2010, Tapir Akademisk Forlag. HVO, OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Tilbud om veiledning for nyutdannede lærere - noen skolelederutfordringer.

Engvik, Gunnar. 2010, Tapir Akademisk Forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Filosofiske perspektiver på læreres læring og profesjonutvikling. Et arbeid med læreres narrative identitet.

Hoveid, Marit Honerød. 2010, Tapir Akademisk Forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Læring i yrket : i møtet mellom erfarne og nyutdannede.

Raaen, Finn Daniel. 2010, Tapir Akademisk Forlag. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Underviser nyutdanna lærarar i fag?

Hoel, Torlaug Løkensgard. 2010, Tapir Akademisk Forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 15 | Neste | Siste »