Cristin-resultat-ID: 51390
Sist endret: 11. januar 2008, 18:49
NVI-rapporteringsår: 2007
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2007

The Challenge of Assessing Portfolios - in Search for Criteria

Bidragsytere:
  • Kari Smith og
  • Harm TIllema

Bok

Balancing Dilemmas in Assessment and Learning in Contemporary Education
ISBN:
  • 978-0-415-95584-3

Utgiver

Routledge
NVI-nivå 2

Serie

Routledge Research in Education

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2007
Hefte: 10
Sider: 183 - 151
ISBN:
  • 978-0-415-95584-3

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The Challenge of Assessing Portfolios - in Search for Criteria

Bidragsytere

Kari Smith

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for utdanning og helse ved Universitetet i Bergen

Harm TIllema

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universiteit Leiden
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Balancing Dilemmas in Assessment and Learning in Contemporary Education.

Havnes, Anton; McDowell, Liz. 2007, Routledge. UoNaN, OSLOMETVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1