Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
6260
Sist endret:
21. januar 2015, 15:26
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2007
Balancing Dilemmas in Assessment and Learning in Contemporary Education
Anton Havnes
og
Liz McDowell
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Serie
Routledge Research in Education
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2007
Hefte: 10
Antall sider: 295
ISBN: 978-0-415-95584-3
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-0-415-95584-3
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Pedagogiske fag
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Balancing Dilemmas in Assessment and Learning in Contemporary Education
Bidragsytere
Bidragsytere
Anton Havnes
Redaktør
ved OsloMet - storbyuniversitetet
Liz McDowell
Redaktør
ved University of Northumbria at Newcastle
1
-
2
av
2
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
The Challenge of Assessing Portfolios - in Search for Criteria.
Smith, Kari; TIllema, Harm. 2007, Routledge. UL, UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Criteria in portfolio assessment from student perspectives. The balance between explicitness and negotiation.
Dysthe, Olga; Engelsen, Knut Steinar; Madsen, Tjalve; Wittek, Line. 2007, Routledge. OSLOMET, HVL, UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
The challenges of assessment in a new learning culture.
Dysthe, Olga. 2007, Routledge. UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Assessment: A boundary object linking professional education and work.
Havnes, Anton. 2007, Routledge. UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
4
av
4