Cristin-resultat-ID: 6260
Sist endret: 21. januar 2015, 15:26
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2007

Balancing Dilemmas in Assessment and Learning in Contemporary Education

Bidragsytere:
  • Anton Havnes og
  • Liz McDowell

Utgiver/serie

Utgiver

Routledge
NVI-nivå 2

Serie

Routledge Research in Education

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2007
Hefte: 10
Antall sider: 295
ISBN: 978-0-415-95584-3

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Pedagogiske fag

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Balancing Dilemmas in Assessment and Learning in Contemporary Education

Bidragsytere

Anton Havnes

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved OsloMet - storbyuniversitetet

Liz McDowell

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved University of Northumbria at Newcastle
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

The Challenge of Assessing Portfolios - in Search for Criteria.

Smith, Kari; TIllema, Harm. 2007, Routledge. UL, UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Criteria in portfolio assessment from student perspectives. The balance between explicitness and negotiation.

Dysthe, Olga; Engelsen, Knut Steinar; Madsen, Tjalve; Wittek, Line. 2007, Routledge. OSLOMET, HVL, UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

The challenges of assessment in a new learning culture.

Dysthe, Olga. 2007, Routledge. UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Assessment: A boundary object linking professional education and work.

Havnes, Anton. 2007, Routledge. UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 4 av 4