Cristin-resultat-ID: 51911
Sist endret: 21. januar 2015, 15:26
NVI-rapporteringsår: 2007
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2007

Criteria in portfolio assessment from student perspectives. The balance between explicitness and negotiation

Bidragsytere:
  • Olga Dysthe
  • Knut Steinar Engelsen
  • Tjalve Madsen og
  • Line Wittek

Bok

Balancing Dilemmas in Assessment and Learning in Contemporary Education
ISBN:
  • 978-0-415-95584-3

Utgiver

Routledge
NVI-nivå 2

Serie

Routledge Research in Education

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2007
Hefte: 10
Sider: 121 - 131
ISBN:
  • 978-0-415-95584-3

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Criteria in portfolio assessment from student perspectives. The balance between explicitness and negotiation

Bidragsytere

Olga Dysthe

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for utdanning og helse ved Universitetet i Bergen

Knut Steinar Engelsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett ved Høgskulen på Vestlandet

Tjalve Madsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Line Wittek

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Balancing Dilemmas in Assessment and Learning in Contemporary Education.

Havnes, Anton; McDowell, Liz. 2007, Routledge. UoNaN, OSLOMETVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1