Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
51911
Sist endret:
21. januar 2015, 15:26
NVI-rapporteringsår:
2007
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2007
Criteria in portfolio assessment from student perspectives. The balance between explicitness and negotiation
Olga Dysthe
Knut Steinar Engelsen
Tjalve Madsen
og
Line Wittek
Bok
Bok
Balancing Dilemmas in Assessment and Learning in Contemporary Education
ISBN:
978-0-415-95584-3
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Serie
Routledge Research in Education
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2007
Hefte: 10
Sider: 121 - 131
ISBN:
978-0-415-95584-3
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-0-415-95584-3
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Criteria in portfolio assessment from student perspectives. The balance between explicitness and negotiation
Bidragsytere
Bidragsytere
Olga Dysthe
Forfatter
ved Avdeling for utdanning og helse ved Universitetet i Bergen
Knut Steinar Engelsen
Forfatter
ved Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett ved Høgskulen på Vestlandet
Tjalve Madsen
Forfatter
Line Wittek
Forfatter
ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
4
av
4
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Balancing Dilemmas in Assessment and Learning in Contemporary Education.
Havnes, Anton; McDowell, Liz. 2007, Routledge. UoNaN, OSLOMET
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1