Cristin-resultat-ID: 521875
Sist endret: 21. januar 2011, 14:04
NVI-rapporteringsår: 2010
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2010

Communicative positionings as identifications in mathematics teacher education

Bidragsytere:
  • Hans Jørgen Braathe

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2010
Sider: 925 - 933
ISBN:
  • 978-2-7342-1190-7

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Communicative positionings as identifications in mathematics teacher education

Bidragsytere

Hans Jørgen Braathe

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of CERME 6. Proceedings of the Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. January 28th - February 1st 2009, Lyon (France).

Durand-Guerrier, Viviane; Soury-Lavergne, Sophie; Arzarello, Ferdinando. 2010, Institut National de Recherche Pedagogique. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1