Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
521875
Sist endret:
21. januar 2011, 14:04
NVI-rapporteringsår:
2010
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2010
Communicative positionings as identifications in mathematics teacher education
Hans Jørgen Braathe
Bok
Bok
Proceedings of CERME 6. Proceedings of the Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. January 28th - February 1st 2009, Lyon (France)
ISBN:
978-2-7342-1190-7
Utgiver
Institut National de Recherche Pedagogique
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2010
Sider: 925 - 933
ISBN:
978-2-7342-1190-7
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-2-7342-1190-7
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Communicative positionings as identifications in mathematics teacher education
Bidragsytere
Bidragsytere
Hans Jørgen Braathe
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
1
av
1
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Profesjonelle subjektiveter i utdanningstekster
Ann Merete Otterstad + 2 deltakere
Institutt for barnehagelærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
6 resultater
Avsluttet prosjekt
The Didactic Challenge of New Literacies in School and Teacher Education (http://literacy.hio.no)
Sylvi Penne + 5 deltakere
Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
121 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of CERME 6. Proceedings of the Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. January 28th - February 1st 2009, Lyon (France).
Durand-Guerrier, Viviane; Soury-Lavergne, Sophie; Arzarello, Ferdinando. 2010, Institut National de Recherche Pedagogique.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1