Cristin-resultat-ID: 681
Sist endret: 20. januar 2015, 14:13
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2010

Proceedings of CERME 6. Proceedings of the Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. January 28th - February 1st 2009, Lyon (France)

Bidragsytere:
  • Viviane Durand-Guerrier
  • Sophie Soury-Lavergne og
  • Ferdinando Arzarello

Utgiver/serie

Utgiver

Institut National de Recherche Pedagogique
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2010
Antall sider: 2810
ISBN: 978-2-7342-1190-7

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Proceedings of CERME 6. Proceedings of the Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. January 28th - February 1st 2009, Lyon (France)

Bidragsytere

Viviane Durand-Guerrier

  • Tilknyttet:
    Redaktør

Sophie Soury-Lavergne

  • Tilknyttet:
    Redaktør

Ferdinando Arzarello

  • Tilknyttet:
    Redaktør
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Use of focus groups in mathematics educational research.

Kleve, Bodil. 2010, Institut National de Recherche Pedagogique. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

SÁMI CULTURE AND ALGEBRA IN THE CURRICULUM.

Fyhn, Anne Birgitte. 2010, Institut National de Recherche Pedagogique. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Communicative positionings as identifications in mathematics teacher education.

Braathe, Hans Jørgen. 2010, Institut National de Recherche Pedagogique. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Motivation for learning mathematics in terms of needs and goals.

Wæge, Kjersti. 2010, Institut National de Recherche Pedagogique. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Introduction. Multimethod approaches to the multidimensional affect in mathematics education.

Hannula, Markku S.; Pantziara, Marilena; Wæge, Kjersti; Schloeglmann, Wolfgang. 2010, Institut National de Recherche Pedagogique. Ty, ØSTERRIKE, NTNU, PKInnledning
1 - 5 av 11 | Neste | Siste »