Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
526309
Sist endret:
18. januar 2011, 16:04
Resultat
Innledning
2010
Introduction. Multimethod approaches to the multidimensional affect in mathematics education
Markku S. Hannula
Marilena Pantziara
Kjersti Wæge
og
Wolfgang Schloeglmann
Bok
Bok
Proceedings of CERME 6. Proceedings of the Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. January 28th - February 1st 2009, Lyon (France)
ISBN:
978-2-7342-1190-7
Utgiver
Institut National de Recherche Pedagogique
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Innledning
Publiseringsår: 2010
Sider: 28 - 33
ISBN:
978-2-7342-1190-7
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-2-7342-1190-7
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Introduction. Multimethod approaches to the multidimensional affect in mathematics education
Bidragsytere
Bidragsytere
Markku Hannula
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Markku S. Hannula
Forfatter
ved Turun yliopisto
Marilena Pantziara
Forfatter
ved Panepistimio Kyprou
Kjersti Wæge
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Wolfgang Schloeglmann
Forfatter
ved Østerrike
1
-
4
av
4
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of CERME 6. Proceedings of the Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. January 28th - February 1st 2009, Lyon (France).
Durand-Guerrier, Viviane; Soury-Lavergne, Sophie; Arzarello, Ferdinando. 2010, Institut National de Recherche Pedagogique.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1