Cristin-resultat-ID: 626377
Sist endret: 23. juli 2013, 15:00
Resultat
Rapport
2009

Nynorsk i praksis - Lærarstudentar møter nynorskelevar, fase I

Bidragsytere:
  • Berit W. Bjørlo og
  • Morten Rønning

Utgiver/serie

Utgiver

Nasjonalt senter for nynorsk i opplæringa

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2009

Importkilder

ForskDok-ID: r10008832

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Nynorsk i praksis - Lærarstudentar møter nynorskelevar, fase I

Sammendrag

Prosjektet undersøkjer i kva grad allsidig nynorskbruk i praksisopplæringa - i samspel med ulike stimuleringstiltak - kan bidra til å styrkje nynorskkompetansen til lærarstudentar. Deltakarar var 29 allmennlærarstudentar ved Høgskolen i Bergen som studieåret 2008/2009 fekk praksisopplæring i elevgrupper med nynorsk som hovudmål. Kva slags utfordringar tilfører den norske tospråkssituasjonen ikkje berre morsmålsfaget, men også lærarprofesjonen i vid forstand? I tråd med Kunnskapsløftet (LK06) skal alle lærarar kunne vere lese- og skrivelærarar i alle fag på alle trinn, både på bokmål og nynorsk. I lærarutdanninga skal altså studentane, også dei som har hatt nynorsk som sidemål i grunnskolen og den vidaregåande skolen, i løpet av studietida bli kvalifiserte til å bruke nynorsk som hovudspråk i alle fag dei skal undervise i. Vi ser derfor lærarstudentane sin nynorskkompetanse både i eit profesjonsperspektiv og eit danningsperspektiv.

Bidragsytere

Berit Westergaard Bjørlo

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Berit W. Bjørlo
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet

Morten Rønning

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 2 av 2