Cristin-resultat-ID: 648458
Sist endret: 21. januar 2015, 15:27
Resultat
Rapport
2005

Hvordan virker språkets strukturerende funksjon i læreres læreprosesser : eller - meningene vi lærer gjennom

Bidragsytere:
  • Halvor Hoveid

Utgiver/serie

Utgiver

Program for lærerutdanning NTNU

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2005
Hefte: 25
Antall sider: 12
ISBN: 8279230394

Importkilder

ForskDok-ID: r06000188

Klassifisering

Emneord

Læring • Vurdering

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Hvordan virker språkets strukturerende funksjon i læreres læreprosesser : eller - meningene vi lærer gjennom

Bidragsytere

Halvor Hoveid

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 1 av 1