Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
648458
Sist endret:
21. januar 2015, 15:27
Resultat
Rapport
2005
Hvordan virker språkets strukturerende funksjon i læreres læreprosesser : eller - meningene vi lærer gjennom
Halvor Hoveid
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Program for lærerutdanning NTNU
Om resultatet
Om resultatet
Rapport
Publiseringsår: 2005
Hefte: 25
Antall sider: 12
ISBN: 8279230394
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 8279230394
Importkilder
Importkilder
ForskDok-ID: r06000188
Klassifisering
Klassifisering
Emneord
Læring • Vurdering
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Hvordan virker språkets strukturerende funksjon i læreres læreprosesser : eller - meningene vi lærer gjennom
Bidragsytere
Bidragsytere
Halvor Hoveid
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
1
av
1
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Nyetablert ungdomsskole som samhandlingsarena for utvikling av god praksis
Halvor Hoveid
Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
2 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1