Cristin-resultat-ID: 934760
Sist endret: 18. august 2013, 18:11
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2012

Læreres læring og ledelse av profesjonsutvikling

Bidragsytere:
  • May Britt Postholm

Utgiver/serie

Utgiver

Tapir Akademisk Forlag
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2012
Antall sider: 234
ISBN: 978-82-519-2894-6

Importkilder

Bibsys-ID: 122041984

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Læreres læring og ledelse av profesjonsutvikling

Bidragsytere

May Britt Postholm

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Instructional Leadership.

Engvik, Gunnar. 2012, Tapir Akademisk Forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Betydningen av nettverk for nyutdannede lærere i videregående opplæring.

Engvik, Gunnar. 2012, Tapir Akademisk Forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Innledning: Tekster i kontekst.

Postholm, May Britt. 2012, Tapir Akademisk Forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Forord.

Postholm, May Britt. 2012, Tapir Akademisk Forlag. NTNUForord

Læreres profesjonelle utvikling: En review av forskning om hvordan lærere lærer.

Postholm, May Britt; Rokkones, Klara. 2012, Tapir Akademisk Forlag. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 12 | Neste | Siste »