Cristin-resultat-ID: 937593
Sist endret: 6. august 2012, 15:34
NVI-rapporteringsår: 2012
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2012

Læreres profesjonelle utvikling: En review av forskning om hvordan lærere lærer

Bidragsytere:
  • May Britt Postholm og
  • Klara Rokkones

Bok

Læreres læring og ledelse av profesjonsutvikling
ISBN:
  • 978-82-519-2894-6

Utgiver

Tapir Akademisk Forlag
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2012
Sider: 21 - 49
ISBN:
  • 978-82-519-2894-6

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Læreres profesjonelle utvikling: En review av forskning om hvordan lærere lærer

Bidragsytere

May Britt Postholm

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Klara Elfrida Lillevik Rokkones

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Klara Rokkones
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Læreres læring og ledelse av profesjonsutvikling.

Postholm, May Britt. 2012, Tapir Akademisk Forlag. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1