Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
991048
Sist endret:
31. mai 2017, 08:24
NVI-rapporteringsår:
2012
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2012
Teoriens betydning for profesjonell yrkesutøvelse
Turid Ertsås
og
Eirik J. Irgens
Bok
Bok
Læreres læring og ledelse av profesjonsutvikling
ISBN:
978-82-519-2894-6
Utgiver
Tapir Akademisk Forlag
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2012
Sider: 195 - 215
ISBN:
978-82-519-2894-6
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-519-2894-6
Importkilder
Importkilder
Bibsys-ID: 130322717
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Økonomisk-administrative fag
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Teoriens betydning for profesjonell yrkesutøvelse
Bidragsytere
Bidragsytere
Turid Irgens Ertsås
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Turid Ertsås
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Eirik J. Irgens
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Læreres læring og ledelse av profesjonsutvikling.
Postholm, May Britt. 2012, Tapir Akademisk Forlag. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1