Cristin-resultat-ID: 991048
Sist endret: 31. mai 2017, 08:24
NVI-rapporteringsår: 2012
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2012

Teoriens betydning for profesjonell yrkesutøvelse

Bidragsytere:
  • Turid Ertsås og
  • Eirik J. Irgens

Bok

Læreres læring og ledelse av profesjonsutvikling
ISBN:
  • 978-82-519-2894-6

Utgiver

Tapir Akademisk Forlag
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2012
Sider: 195 - 215
ISBN:
  • 978-82-519-2894-6

Importkilder

Bibsys-ID: 130322717

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Økonomisk-administrative fag
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teoriens betydning for profesjonell yrkesutøvelse

Bidragsytere

Turid Irgens Ertsås

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Turid Ertsås
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Eirik J. Irgens

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Læreres læring og ledelse av profesjonsutvikling.

Postholm, May Britt. 2012, Tapir Akademisk Forlag. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1