Cristin-person-ID: 18620
Person

Aktiv cristin-person Monika Bærøe Nerland

  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Allmennpedagogikk

Emneord

Profesjonsutdanning • Kunnskapssosiologi • Høyere utdanning • Musikkpedagogikk • Arbeidslivslæring • Profesjonslæring • Diskursanalyse • Profesjonell identitet

Resultater Resultater

An ecological perspective on learner‐constructed learning spaces.

Damsa, Crina I.; Nerland, Monika; Andreadakis, Zacharias. 2019, British Journal of Educational Technology. UIOVitenskapelig artikkel

Productive feedback practices in higher education. Investigating social and epistemic relations in two undergraduate courses (PhD thesis).

Esterhazy, Rachelle. 2019, Universitetet i Oslo. UIODoktorgradsavhandling

Kvalitetsarbeid i studieprogrammene: fagene som kontekst for studentaktivisering og kunnskapsintegrasjon.

Nerland, Monika. 2019, UNIPED. UIOFagartikkel

Enhancing student learning in changing knowledge environments: Opportunities and challenges for higher education .

Nerland, Monika. 2019, dghd 2019. UIOVitenskapelig foredrag

VET as Lifelong Learning: Engagement With Distributed Knowledge in Software Engineering.

Nerland, Monika; Damsa, Crina I.. 2019, Wiley-Blackwell. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 124 | Neste | Siste »

Utmerkelser

  • 2005 - H.M. Kongens gullmedalje