Cristin-person-ID: 18620
Person

Aktiv cristin-person Monika Bærøe Nerland

  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Allmennpedagogikk

Emneord

Profesjonsutdanning • Kunnskapssosiologi • Høyere utdanning • Musikkpedagogikk • Arbeidslivslæring • Profesjonslæring • Diskursanalyse • Profesjonell identitet

Resultater Resultater

Analyzing learning through co-creation of knowledge objects in software engineering education.

Damsa, Crina I.; Esterhazy, Rachelle; Nerland, Monika. 2019, EARLI 2019. UIOVitenskapelig foredrag

Theories and Methods for Researching Interdisciplinary Learning.

Lina, Markauskaite; Muukkonen, Hanni; Damsa, Crina I.; Reimann, Peter; Shaffer, David; Thompson, Kate; Kali, Yael; Kidron, Adi; Nerland, Monika. 2019, International Society of the Learning Sciences. QUT, UH, UIO, OULU, SYDNEY, UoWVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Kvalitetsarbeid i studieprogrammene.

Nerland, Monika. 2019, DIKUs oppstartseminar for Program for studentaktiv læring. UIOFaglig foredrag

Designing for productive feedback: an analysis of two undergraduate courses in biology and engineering.

Esterhazy, Rachelle; Nerland, Monika; Damsa, Crina I.. 2019, Teaching in Higher Education. UIOVitenskapelig artikkel

Course designs that cater for productive feedback.

Esterhazy, Rachelle; Nerland, Monika; Damsa, Crina I.. 2019, EARLI conference 2019. UIOVitenskapelig foredrag
1 - 5 av 129 | Neste | Siste »

Utmerkelser

  • 2005 - H.M. Kongens gullmedalje