Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
22209
Person
Terje Grønning
Professor
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Andre pedagogiske fag • Sosiologi
Emneord
Organisasjon • Innovasjon • Bioteknologi • Næringsliv • Farmasøytisk industri • Bilindustri • Økonomisk sosiologi • Globalisering • Institusjoner • Organisasjonsteorier • Arbeidsliv
Region
Øst-Asia
Europa
Land
Norge
Japan
Kontaktinformasjon
Kontaktinformasjon
folk.uio.no/terjegro
Forskningsetisk erklæring
Forskningsetisk erklæring
Jeg har satt meg inn i og lover å følge
NESH etiske retningslinjer
Helsinkideklarasjonen
Resultater
Resultater
Nihon ni okeru seimei kagaku-kei chiho hatsu innovation initiatives ni kansuru jirei kenkyu (Case studies on life science and related regional innovation initiatives in Japan) .
Grønning, Terje. 2022, Kansai Daigaku Shogakukai Kenkyukai. UIO
Vitenskapelig foredrag
Non-metropolitan Science and Innovation Initiatives in Japan: A Multi-dimensional Analysis.
Grønning, Terje. 2021, The Australia-Japan Forum on The Innovation-Hub Ecosystem. UIO
Faglig foredrag
A high-tech trajectory in a commodity-dependent economy: Modern biotechnology in Norway .
Grønning, Terje. 2020, Edward Elgar Publishing. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Interorganizational relations within innovation systems.
Grønning, Terje; Afshin, Parisa. 2019, Routledge. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Det handler om å bli kjent med folk: Om psykologiske kontrakter i et prosjekt.
Andresen, Finn Christian. 2018, Universitetet i Oslo. UIO
Mastergradsoppgave
1
-
5
av
120
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Rationales and experiences of Japanese life science and innovation initiatives in Yamagata and Toyama
Terje Grønning + 1 deltaker
Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 resultat
Avsluttet prosjekt
Changing competence requirements in public services: Consequences of digitization in general and highly specialized work (CORPUS)
Monika Bærøe Nerland + 10 deltakere
Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
2 resultater
Avsluttet prosjekt
Changing competence requirements in public services: Consequences of digitization in general and highly specialized work (CORPUS)
Monika Bærøe Nerland + 9 deltakere
Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Avsluttet prosjekt
1
-
3
av
3