Cristin-person-ID: 23275
Person

Solveig Karlsen

  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Resultater Resultater

Studying the quality of inquiry-based teaching in science classrooms. A systematic video study of inquiry-based science teaching in primary and lower-secondary schools.

Kersting, Magdalena; Karlsen, Solveig; Ødegaard, Marianne; Olufsen, Magne; Kjærnsli, Marit; Suhr, Mai Lill. 2023, International Journal of Science Education. HINN, UIT, UIO, KUVitenskapelig artikkel

Innføring i kjemi for lærere, bind 2.

Karlsen, Solveig; Olufsen, Magne; Höper, Jan; Kvivesen, Mona. 2022, Universitetsforlaget. UITLærebok

Quality of beginner pre-service teachers' science instruction.

Sæleset, Johannes; Olufsen, Magne; Karlsen, Solveig. 2022, Acta Didactica Norden (ADNO). UITVitenskapelig artikkel

Pre-service science teachers’ knowledge and teaching practices.

Sæleset, Johannes. 2021, UiT Norges arktiske universitet. UITDoktorgradsavhandling

Diskusjon - tettere på naturfag i klasserommet.

Ødegaard, Marianne; Kjærnsli, Marit; Kersting, Magdalena; Karlsen, Solveig; Lunde, Mai Lill Suhr; Olufsen, Magne; Sæleset, Johannes. 2021, Fagbokforlaget. UIT, UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 59 | Neste | Siste »