Cristin-person-ID: 29564
Person

Lise Vikan Sandvik

  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Fagdidaktikk

Emneord

Fremmedspråkdidaktikk • Veiledning og ledelse • Skoleutvikling • Læreres læring • Vurdering

Kontaktinformasjon

Sted
Institutt for lærerutdanning 7491 Trondheim

Resultater Resultater

Trenger vi karakterer?

Sandvik, Lise Vikan; Angvik, Stine Aarønes; Fjørtoft, Henning. 2022, Åpent møte om bruk av karakterer i skolen. NTNUPopulærvitenskapelig foredrag

Vurderingskulturer i norsk skole.

Sandvik, Lise Vikan. 2022, Bedre Skole. NTNUPopulærvitenskapelig artikkel

The Norwegian legacy of resisting formal grading: Paradoxes and dilemmas.

Tveit, Sverre; Sandvik, Lise Vikan; Fjørtoft, Henning. 2022, Association for Educational Assessment – Europe. NTNU, UIOVitenskapelig foredrag

Going gradeless: A scoping review of reduced grading in assessment.

Normann, Dan-Anders; Fjørtoft, Henning; Sandvik, Lise Vikan. 2022, AEA-Europe. NTNUVitenskapelig foredrag

Assessment during COVID-19: Students and Teachers in Limbo When the Classroom Disappeared.

Sandvik, Lise Vikan; Svendsen, Bodil; Strømme, Alex; Smith, Kari; Sommervold, Oda Aasmundstad; Angvik, Stine Aarønes. 2022, Educational Assessment. NTNUVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 131 | Neste | Siste »