Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
318736
Person
Ingunn Ofte
Førsteamanuensis
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Resultater
Resultater
Exploring in-class writing activities in teacher education: A study of perspectives on writing in literacy events. .
Ofte, Ingunn; Solli, Kristin. 2024, Nordic Journal of Literacy Research. OSLOMET, NTNU
Vitenskapelig artikkel
Bruk av norsk i engelskundervisningen: en kvalitativ studie av elevers og læreres holdninger.
Neokleous, Georgios; Ofte, Ingunn; Sylte, Tor Henning. 2023, Universitetsforlaget. TRONDHEIM, NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Collective meaning-making in collegial conversations: teacher educators’ talk about students’ academic writing.
Ofte, Ingunn. 2022, Education Inquiry. NTNU
Vitenskapelig artikkel
Collegial conversations about writing instruction in teacher education: Positions, perspectives and priorities .
Ofte, Ingunn; Otnes, Hildegunn. 2022, Universitetsforlaget. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
The Use of Home Language(s) in Increasingly Linguistically-Diverse EAL Classrooms in Norway.
Neokleous, Georgios; Ofte, Ingunn; Sylte, Tor Henning. 2022, IGI Global. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
34
|
Neste
|
Siste »