Cristin-person-ID: 318736
Person

Ingunn Ofte

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Resultater Resultater

Exploring in-class writing activities in teacher education: A study of perspectives on writing in literacy events. .

Ofte, Ingunn; Solli, Kristin. 2024, Nordic Journal of Literacy Research. OSLOMET, NTNUVitenskapelig artikkel

Bruk av norsk i engelskundervisningen: en kvalitativ studie av elevers og læreres holdninger.

Neokleous, Georgios; Ofte, Ingunn; Sylte, Tor Henning. 2023, Universitetsforlaget. TRONDHEIM, NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Collegial conversations about writing instruction in teacher education: Positions, perspectives and priorities .

Ofte, Ingunn; Otnes, Hildegunn. 2022, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

The Use of Home Language(s) in Increasingly Linguistically-Diverse EAL Classrooms in Norway.

Neokleous, Georgios; Ofte, Ingunn; Sylte, Tor Henning. 2022, IGI Global. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 34 | Neste | Siste »