Cristin-person-ID: 325221
Person

Morten William Knudsen

  • Stilling:
    Universitetslektor
    ved NTNU Handelshøyskolen ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
  • Stilling:
    Høgskolelektor
    ved Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI

Resultater Resultater

Forbrukersosiologi: Bærekraft, digitalisering, identitet og makt.

Jensen, Thor Øivind; Jacobsen, Eivind; Knudsen, Morten William; Schjelderup, Gerhard Emil. 2021, Fagbokforlaget. BI, OSLOMET, UIBFagbok

Innledning.

Jensen, Thor Øivind; Jacobsen, Eivind; Jacobsen, Eivind; Knudsen, Morten W.; Schelderup, Gerhard Emil. 2021, Fagbokforlaget. UIT, BI, OSLOMET, NTNU, UIBFaglig kapittel

Hvor går forbrukersamfunnet?

Jensen, Thor Øivind; Jacobsen, Eivind; Knudsen, Morten W.; Schelderup, Gerhard Emil. 2021, Fagbokforlaget. BI, OSLOMET, NTNU, UIBFaglig kapittel

Forbrukersosiologi.

Jensen, Thor Øivind; Jacobsen, Eivind; Knudsen, Morten W.; Schjelderup, Gerhard Emil. 2021, Fagbokforlaget. BI, OSLOMET, UIBVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 4 av 4