Cristin-person-ID: 329329
Person

Per Sigurd Hundeland

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for matematiske fag ved Universitetet i Agder
  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Resultater Resultater

Lekbasert læring - ressursbok for barnehage, skole og SFO.

Størksen, Ingunn; ten Braak, Dieuwer; Breive, Svanhild; Lenes, Ragnhild; Lunde, Svanaug; Carlsen, Martin; Erfjord, Ingvald; Hundeland, Per Sigurd; Rege, Mari. 2024, Cappelen Damm Akademisk. NTNU, UIA, UISLærebok

The Effects of a Structured Curriculum on Preschool effectiveness - A Field Experiment.

Rege, Mari; Størksen, Ingunn; Solli, Ingeborg Caroline Foldøy; Kalil, Ariel; McClelland, Megan; ten Braak, Dieuwer; Lenes, Ragnhild; Lunde, Svanaug; Breive, Svanhild; Carlsen, Martin mfl.. 2024, The Journal of human resources. OSU, UoC, NTNU, UIA, UISVitenskapelig artikkel

The Knowledge Quartet as a theoretical lens to study a kindergarten teacher’s teaching of mathematics.

Carlsen, Martin; Erfjord, Ingvald; Hundeland, Per Sigurd. 2024, Springer Nature. NORD, UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

The Knowledge Quartet as a theoretical lens to explore kindergarten teachers’ teaching of mathematics.

Carlsen, Martin; Erfjord, Ingvald; Hundeland, Per Sigurd. 2022, POEM5 - Perspectives in Early Mathematics. UIAVitenskapelig foredrag

An analysis of a kindergarten teacher’s choices and justifications regarding teaching of a mathematical activity .

Erfjord, Ingvald; Hundeland, Per Sigurd; Carlsen, Martin. 2022, CERME12 The Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education . UIAVitenskapelig foredrag
1 - 5 av 110 | Neste | Siste »