Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
332127
Person
Kjersti Lundetræ
Instituttleder
ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
Forskningsetisk erklæring
Forskningsetisk erklæring
Jeg har satt meg inn i og lover å følge
NESH etiske retningslinjer
Resultater
Resultater
Closing the Gap: A Conceptual Replication of an Early Reading Intervention.
Solheim, Oddny Judith; Foldnes, Njål; Walgermo, Bente Rigmor; Bjerke, Kari Kolbjørnsen; Birkedal, Inga Kjerstin; Uppstad, Per Henning; Lundetræ, Kjersti. 2024, Journal of Research on Educational Effectiveness. HINN, UIS
Vitenskapelig artikkel
Kva kan PIRLS fortelje oss om elevar med svake leseprestasjonar og leseundervisnings dei møter?
Mossige, Margunn; Lundetræ, Kjersti. 2024, Universitetsforlaget. UIS
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Fabel 1A - Arbeidsbok.
Ersland, Bjørn Arild Hansen; Megard Grønli, Karianne; Nyhammer bjorøy, Anne-birthe; Lundetræ, Kjersti. 2020, Aschehoug & Co. ST, UIS
Populærvitenskapelig bok
Fabel 4B - Grunnbok,norsk for barnetrinnet.
Ersland, Bjørn Arild Hansen; Nyhammer bjorøy, Anne-birthe; Megard Grønli, Karianne; Lundetræ, Kjersti. 2022, Aschehoug & Co. ST, UIS
Populærvitenskapelig bok
Fabel 4A - Arbeidsbok,norsk for barnetrinnet.
Ersland, Bjørn Arild Hansen; Lundetræ, Kjersti; Nyhammer bjorøy, Anne-birthe; Megard Grønli, Karianne. 2022, Aschehoug & Co. ST, UIS
Populærvitenskapelig bok
1
-
5
av
245
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Engasjer. Skolebasert beredskap for effektive og engasjerende tiltak for elever med svake leseferdigheter på mellomtrinnet
Oddny Judith Solheim + 5 deltakere
Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
12 resultater
Aktivt prosjekt
DigiHand - The emergence of handwriting skills in the digital classrooms
Wenke Mork Rogne + 14 deltakere
Høgskulen i Volda
60 resultater
Avsluttet prosjekt
SASLA: Skill acquisition, skill loss, and age. A comparative study of Cognitive Foundation Skills (CFS) in Denmark, Finland, Norway, and Sweden.
Antero Malin + 11 deltakere
Jyväskylän yliopisto
3 resultater
Avsluttet prosjekt
Barriers and drivers regarding adult education, skills acquisition and innovative activity (BRAIN) (12820338)
Liv Anne Støren + 8 deltakere
NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
24 resultater
Avsluttet prosjekt
Two Teachers in the Class: Increasing the Opportunities to Differentiate Literacy Instruction
Oddny Judith Solheim + 15 deltakere
Universitetet i Stavanger
168 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
5
av
6
|
Neste
|
Siste »