Cristin-person-ID: 46827
Person

Khaled Ben Latief Jemai

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for real-, praktisk-estetiske, samfunns- og religionsfag ved Høgskolen i Østfold

Resultater Resultater

Identifying tensions when teachers in upper secondary introduce programming in mathematics.

Jemai, Khaled Ben Latief; Rangnes, Toril Eskeland. 2024, Quaderni di Ricerca in Didattica. HIØVitenskapelig artikkel

Modellering av normalfördelad data.

Jemai, Khaled Ben Latief. 2023, Nämnaren : tidskrift för matematikundervisning. HIØPopulærvitenskapelig artikkel

Lærerstudenters refleksjoner og posisjonering i arbeid med programmering .

Rangnes, Toril Eskeland; Jemai, Khaled Ben Latief; Maugesten, Marianne. 2023, KLÆM23 Etterutdanningskonferanse for matematikklærerutdannere. HIØVitenskapelig foredrag

Identifying tensions when teachers in upper secondary intro-duce programming in mathematics.

Jemai, Khaled Ben Latief; Rangnes, Toril Eskeland. 2023, CIEAEM 74. HIØ, NTNUVitenskapelig foredrag

Simulation of CO2 hydrate formation in cold aquifers: nonequilibrium approach.

Jemai, Khaled Ben Latief; Vafaei, Mohammad Taghi; Kvamme, Bjørn; Chejara, Ashok. 2017, Arabian Journal of Geosciences. UIBVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 21 | Neste | Siste »