Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
46827
Person
Khaled Ben Latief Jemai
Førsteamanuensis
ved Institutt for real-, praktisk-estetiske, samfunns- og religionsfag ved Høgskolen i Østfold
Resultater
Resultater
Identifying tensions when teachers in upper secondary introduce programming in mathematics.
Jemai, Khaled Ben Latief; Rangnes, Toril Eskeland. 2024, Quaderni di Ricerca in Didattica. HIØ
Vitenskapelig artikkel
Modellering av normalfördelad data.
Jemai, Khaled Ben Latief. 2023, Nämnaren : tidskrift för matematikundervisning. HIØ
Populærvitenskapelig artikkel
Lærerstudenters refleksjoner og posisjonering i arbeid med programmering .
Rangnes, Toril Eskeland; Jemai, Khaled Ben Latief; Maugesten, Marianne. 2023, KLÆM23 Etterutdanningskonferanse for matematikklærerutdannere. HIØ
Vitenskapelig foredrag
Identifying tensions when teachers in upper secondary intro-duce programming in mathematics.
Jemai, Khaled Ben Latief; Rangnes, Toril Eskeland. 2023, CIEAEM 74. HIØ, NTNU
Vitenskapelig foredrag
Simulation of CO2 hydrate formation in cold aquifers: nonequilibrium approach.
Jemai, Khaled Ben Latief; Vafaei, Mohammad Taghi; Kvamme, Bjørn; Chejara, Ashok. 2017, Arabian Journal of Geosciences. UIB
Vitenskapelig artikkel
1
-
5
av
21
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Programmering og digitale verktøys virkning på underviser og undervisning i matematikk
Odd Tore Kaufmann + 11 deltakere
Høgskolen i Østfold
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1