Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
54708
Person
Per Øystein Haavold
Professor
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Resultater
Resultater
Students’ mathematical beliefs and motivation in the context of inquiry-based mathematics teaching.
Pedersen, Ida Friestad; Haavold, Per Øystein. 2023, International Journal of Mathematical Education in Science and Technology. UIT
Vitenskapelig artikkel
Formidlingskonferanse i forbindelse med SUM.
Haavold, Per Øystein; Fyhn, Anne Birgitte; Pettersen, Geir Olaf; Eidissen, Thomas F.; Volden, Monica. 2022, Avslutningskonferanse SUM. UIT
Faglig foredrag
Inquiry-based mathematics teaching in practice: a case of a three-phased didactical model.
Blomhøj, Kjeld Morten; Haavold, Per Øystein; Pedersen, Ida Friestad. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. UIT
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Developing and validating survey instruments for assessing beliefs and motivation in mathematics.
Pedersen, Ida Friestad; Haavold, Per Øystein. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. UIT
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Creativity in problem solving: Integrating two different views of insight.
Haavold, Per Øystein; Sriraman, Bharath. 2021, ZDM: Mathematics Education. UIT, UoM
Vitenskapelig artikkel
1
-
5
av
21
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
SUM: Coherence through inquiry based mathematics teaching
Per Øystein Haavold + 9 deltakere
Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning ved UiT Norges arktiske universitet
1 resultat
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1