Cristin-person-ID: 54708
Person

Per Øystein Haavold

  • Stilling:
    Professor
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Resultater Resultater

Students’ mathematical beliefs and motivation in the context of inquiry-based mathematics teaching.

Pedersen, Ida Friestad; Haavold, Per Øystein. 2023, International Journal of Mathematical Education in Science and Technology. UITVitenskapelig artikkel

Formidlingskonferanse i forbindelse med SUM.

Haavold, Per Øystein; Fyhn, Anne Birgitte; Pettersen, Geir Olaf; Eidissen, Thomas F.; Volden, Monica. 2022, Avslutningskonferanse SUM. UITFaglig foredrag

Inquiry-based mathematics teaching in practice: a case of a three-phased didactical model.

Blomhøj, Kjeld Morten; Haavold, Per Øystein; Pedersen, Ida Friestad. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Developing and validating survey instruments for assessing beliefs and motivation in mathematics.

Pedersen, Ida Friestad; Haavold, Per Øystein. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Creativity in problem solving: Integrating two different views of insight.

Haavold, Per Øystein; Sriraman, Bharath. 2021, ZDM: Mathematics Education. UIT, UoMVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 21 | Neste | Siste »