Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
7575
Person
Astrid Marie Jorde Sandsør
Tilsatt
ved NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
Førsteamanuensis
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Kontaktinformasjon
Kontaktinformasjon
gmail.com astrid.sandsor
sites.google.com/site/astridsan...
Resultater
Resultater
Teacher-assigned grades and external exams: sources of discrepancy.
Arencibia Alemán, José Manuel; Sandsør, Astrid Marie Jorde; Zachrisson, Henrik Daae; Blömeke, Sigrid. 2024, Assessment in Education: Principles, Policy & Practice. UIO
Vitenskapelig artikkel
– Vi anbefaler ikke å ta bort leken og barndommen fra barnehagen, tvert imot!
Bhuller, Manudeep; Leiulfsrud, Håkon; Løken, Katrine Vellesen; Sandsør, Astrid Marie Jorde; Størksen, Ingunn; Torvik, Fartein Ask. 2024, Utdanningsnytt.no. UIT, UIO, UIS, UIB
Kronikk
Lytt til forskningsfronten - Vårt forslag om mer lekbasert læring i SFO og på første trinn vil bidra til at barn får lære gjennom praktiske erfaringer gjennom inkluderende lek og aktivitet.
Løken, Katrine Vellesen; Bhuller, Manudeep; Drugli, May Britt; Leiulfsrud, Håkon; Sandsør, Astrid Marie Jorde; Størksen, Ingunn; Torvik, Fartein Ask. 2024, Dag og Tid. UIT, NTNU, UIO, UIS, UIB
Kronikk
Ja takk, begge deler.
Løken, Katrine Vellesen; Bhuller, Manudeep; Drugli, May Britt; Leiulfsrud, Håkon; Sandsør, Astrid Marie Jorde; Størksen, Ingunn; Torvik, Fartein Ask. 2024, Klassekampen. UIT, NTNU, UIO, UIS, UIB
Kronikk
Lekbasert læring har sterk støtte i forskning.
Løken, Katrine Vellesen; Bhuller, Manudeep; Drugli, May Britt; Leiulfsrud, Håkon; Sandsør, Astrid Marie Jorde; Størksen, Ingunn; Torvik, Fartein Ask. 2024, Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.). UIT, NTNU, UIO, UIS, UIB
Kronikk
1
-
5
av
86
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
SpedAims SOS
Mari Vaage Wang + 5 deltakere
Universitetet i Oslo
Aktivt prosjekt
ArcEd - The Choice Architecture of Admission to Education
Astrid Marie Jorde Sandsør + 10 deltakere
Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktivt prosjekt
EQOP-Socioeconomic gaps in language development and school achievement: Mechanisms of inequality and opportunity
Henrik Daae Zachrisson + 8 deltakere
Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktivt prosjekt
Evaluering av norm for lærertetthet (21051)
Cathrine Pedersen + 8 deltakere
NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
Avsluttet prosjekt
Educational resources and student performance (12820769-1)
Rune Borgan Reiling + 4 deltakere
NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
Avsluttet prosjekt
1
-
5
av
8
|
Neste
|
Siste »