Cristin-person-ID: 826294
Person

Michel Alexandre Cabot

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet

Resultater Resultater

Formative Meaningful Feedback Strategies in English and Foreign Language Writing.

Cabot, Michel Alexandre. 2022, Communicare - et fagdidaktisk tidsskrift fra Fremmedspråksenteret. HVLFagartikkel

Kritisk tenkning og interkulturell kompetanse gjennom lærer-i-rolle i engelskfaget:to sider av samme sak?

Cabot, Michel Alexandre; Iversen, Gunn Tone. 2022, Den 16. Nordiske Læreruddannelseskonference Innovation i Undervisning og Læring. HVLFaglig foredrag

Experienced Lecturers' Reasoning behind Grammar Feedback Practices in EFL Writing Teacher Education.

Cabot, Michel Alexandre. 2022, Nordic Journal of English Studies (NJES). HVLVitenskapelig artikkel

Kritisk tenkning og interkulturell kompetanse gjennom metoden lærer-i-rolle i engelskfaget: to sider av samme sak?

Cabot, Michel Alexandre; Iversen, Gunn Tone. 2022, Den 16. Nordiske Læreruddannelseskonference - Innovation i Undervisning og Læring. HVLVitenskapelig foredrag

Hvordan lærer lærere å gi feedback som elevene lærer av? Språk i utdanning blogg.forskning.no.

Cabot, Michel Alexandre. 2020, HVLNettsider (opplysningsmateriale)
1 - 5 av 18 | Neste | Siste »