Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
826294
Person
Michel Alexandre Cabot
Førsteamanuensis
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Resultater
Resultater
Video-Based Rehearsing of Vocabulary Acquisition-Friendly Whole-Class Talk Instigated by Talk Moves.
Cabot, Michel Alexandre. 2024, QUINT. HVL
Vitenskapelig foredrag
Munnleg dialog i møte med kunstig intelligens.
Myklebust, Hege; Høisæter, Sissel Margrethe; Almås, Aslaug Grov; Cabot, Michel Alexandre; Fagerbakke, Inga Margrethe; Høyland, Brita; Nilsen, Anders Grov; Tuset, Gry Anette. 2024, Utdanningsnytt.no. UIT, HVL
Fagartikkel
Different Feedback Strategies When Using Oral Corrective Feedback: What is Meaningful Feedback?
Cabot, Michel Alexandre. 2023, SKOLU-2023 Skandinavisk konferens för lärare och lärarutbildare i språk. HVL
Vitenskapelig foredrag
Rehearsing Teacher-in-Role: a Door Opener for Intercultural Citizenship in EFL/ESL?
Cabot, Michel Alexandre. 2023, ReTPro: Rehearsing Teaching Professionally - Digital Conference 18 October 2023. HVL
Vitenskapelig foredrag
Lærer-i-rolle som døråpner for kritisk tenkning og interkulturell kompetanse i engelskfaget? .
Cabot, Michel Alexandre; Iversen, Gunn Tone. 2023, Forskningsdagene 2023. HVL
Vitenskapelig foredrag
1
-
5
av
31
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Nasjonal VideoKorpus med undervisningseksempler for å styrke profesjonsopplæringen i lærerutdanningen (NAVIKO- LU)
Knut Steinar Engelsen + 14 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
Aktivt prosjekt
Rehearsing Teaching Professionally in Teacher Education (RetProTE) – Building Purposeful Teaching Repertoires to Bridge Theory and Practice in Teacher Education
Vigdis Vangsnes + 6 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
41 resultater
Avsluttet prosjekt
Rehearsing Teaching Professionally (ReTPro)—Building Purposeful Teaching Repertoires to Meet the New Curriculum for Primary and Secondary Education’s Ambitions for Democratic Citizenship
Vigdis Vangsnes + 7 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
32 resultater
Aktivt prosjekt
The Role of Fine-tuning Grammar Teacher Feedback in Process-oriented Writing and Formative Assessment in English as a Foreign Language
Michel Alexandre Cabot
Universitetet i Oslo
Avsluttet prosjekt
Skolebasert kompetanseutuvikling/Ungdomstrinn i utvikling.
Anne Christine Aandahl + 16 deltakere
Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
4 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
5
av
6
|
Neste
|
Siste »