Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-prosjekt-ID:
2683648
Sist endret:
6. juni 2024, 11:39
Historikk
Cristin-prosjekt-ID:
2683648
Sist endret:
6. juni 2024, 11:39
Prosjekt
Inkluderende digitalt arbeidsliv
prosjektleder
prosjektleder
Till Halbach
ved Norsk Regnesentral
prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet
prosjekteier / koordinerende forskningsansvarlig enhet
Norsk Regnesentral
Finansiering
Finansiering
Norges forskningsråd
Prosjektkode: 336573
Tidsramme
Tidsramme
Aktivt
Start:
1. mars 2023
Slutt:
28. februar 2026
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Inkluderende digitalt arbeidsliv
prosjektdeltakere
prosjektdeltakere
prosjektleder
Till Halbach
Prosjektleder
ved Norsk Regnesentral
Joschua Thomas Simon-Liedtke
Prosjektdeltaker
ved Norsk Regnesentral
Kristin Skeide Fuglerud
Prosjektdeltaker
ved Norsk Regnesentral
1
-
3
av
3
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
ROSA - RObot Supported education for children with autism
Kristin Skeide Fuglerud + 11 deltakere
Norsk Regnesentral
1 resultat
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Resultater
Resultater
Digital kompetanse i NBFs Synslikestillingsbarometer and beyond.
Halbach, Till; Fuglerud, Kristin Skeide. 2024, Norsk nettverk for forskning om funksjonshemmings forskningskonferanse. USN, NR
Vitenskapelig foredrag
Hva vet vi om lønnsomheten av digital universell utforming?
Halbach, Till. 2024, Mangfold i mai. NR
Faglig foredrag
How Digital Skills Relate to Universal Design: Findings from NABPS’s State of Vision Equity.
Halbach, Till; Fuglerud, Kristin Skeide. 2024, Workshop on Digital Inclusion in the Nordic and Baltic Region. USN, NR
Faglig foredrag
Mye positivt for digitale synshemmede, men manglende universell utforming roter det til.
Halbach, Till ; Fuglerud, Kristin Skeide. 2023, Forskersonen.no. NR
Populærvitenskapelig artikkel
IDA-prosjektet: Oversikt.
Halbach, Till. 2023, Samling av Norges Blindeforbunds fylkeslag. NR
Faglig foredrag
1
-
5
av
7
|
Neste
|
Siste »