Cristin-resultat-ID: 1600057
Sist endret: 26. februar 2020, 18:45
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2018

The effects of m-learning on motivation, achievement and well-being: A Self-Determination Theory approach

Bidragsytere:
  • Lucas Matias Jeno
  • Paul J. C. Adachi
  • John-Arvid Grytnes
  • Vigdis Vandvik og
  • Edward L. Deci

Tidsskrift

British Journal of Educational Technology (BJET)
ISSN 0007-1013
e-ISSN 1467-8535
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2018
Publisert online: 2018
Volum: 0
Hefte: 0
Sider: 1 - 15

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85053216379

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The effects of m-learning on motivation, achievement and well-being: A Self-Determination Theory approach

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Lucas Matias Jeno

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for biovitenskap (BIO) ved Universitetet i Bergen

Paul J. C. Adachi

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Rochester

John Arvid Grytnes

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som John-Arvid Grytnes
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for biovitenskap (BIO) ved Universitetet i Bergen

Vigdis Vandvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for biovitenskap (BIO) ved Universitetet i Bergen

Edward L. Deci

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Rochester
1 - 5 av 5