Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1600057
Sist endret:
26. februar 2020, 18:45
NVI-rapporteringsår:
2018
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2018
The effects of m-learning on motivation, achievement and well-being: A Self-Determination Theory approach
Lucas Matias Jeno
Paul J. C. Adachi
John-Arvid Grytnes
Vigdis Vandvik
og
Edward L. Deci
Tidsskrift
Tidsskrift
British Journal of Educational Technology (BJET)
ISSN 0007-1013
e-ISSN 1467-8535
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2018
Publisert online: 2018
Volum: 0
Hefte: 0
Sider: 1 - 15
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1111/bjet.12657
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85053216379
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The effects of m-learning on motivation, achievement and well-being: A Self-Determination Theory approach
Bidragsytere
Bidragsytere
Lucas Matias Jeno
Forfatter
ved Institutt for biovitenskap (BIO) ved Universitetet i Bergen
Paul J. C. Adachi
Forfatter
ved University of Rochester
John Arvid Grytnes
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som John-Arvid Grytnes
Forfatter
ved Institutt for biovitenskap (BIO) ved Universitetet i Bergen
Vigdis Vandvik
Forfatter
ved Institutt for biovitenskap (BIO) ved Universitetet i Bergen
Edward L. Deci
Forfatter
ved University of Rochester
1
-
5
av
5
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
ArtsApp: Hvordan teknologi påvirker motivasjon og interesse for innlæring av biologiske arter
John Arvid Grytnes + 5 deltakere
Universitetet i Bergen
13 resultater
Avsluttet prosjekt
bioCEED Centre for excellence in biology education
Sehoya Harris Cotner + 22 deltakere
Universitetet i Bergen
309 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
2
av
2