Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1684617
Sist endret:
31. januar 2020, 17:44
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019
Artskunnskap for bærekraftig utvikling
Tuula Helka Skarstein
og
Frode Skarstein
Bok
Bok
Bærekraft i praksis i barnehagen
ISBN:
9788215028514
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 137 - 150
ISBN:
9788215028514
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788215028514
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Artskunnskap for bærekraftig utvikling
Bidragsytere
Bidragsytere
Tuula Helka Sarvas Skarstein
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Tuula Helka Skarstein
Forfatter
ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved Universitetet i Stavanger
Frode Skarstein
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
ArtsApp: Hvordan teknologi påvirker motivasjon og interesse for innlæring av biologiske arter
John Arvid Grytnes + 5 deltakere
Universitetet i Bergen
13 resultater
Avsluttet prosjekt
Sustainability Education in Early Childhood Teacher Education
Tuula Helka Sarvas Skarstein + 2 deltakere
Universitetet i Stavanger
17 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Bærekraft i praksis i barnehagen.
Bergan, Veronica; Bjørndal, Kristin Emilie W. 2019, Universitetsforlaget. UIT
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1