Cristin-resultat-ID: 1684617
Sist endret: 31. januar 2020, 17:44
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

Artskunnskap for bærekraftig utvikling

Bidragsytere:
  • Tuula Helka Skarstein og
  • Frode Skarstein

Bok

Bærekraft i praksis i barnehagen
ISBN:
  • 9788215028514

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 137 - 150
ISBN:
  • 9788215028514

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Artskunnskap for bærekraftig utvikling

Bidragsytere

Tuula Helka Sarvas Skarstein

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Tuula Helka Skarstein
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved Universitetet i Stavanger

Frode Skarstein

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Bærekraft i praksis i barnehagen.

Bergan, Veronica; Bjørndal, Kristin Emilie W. 2019, Universitetsforlaget. UITVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1