Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2048699
Sist endret:
27. januar 2023, 14:29
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Developing an identity as a mathematics teacher through group work.
Reidun Persdatter Ødegaard
og
Marit Buset Langfeldt
Bok
Bok
Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12)
ISBN:
979-1-22-102537-8
Utgiver
European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
ISBN:
979-1-22-102537-8
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 979-1-22-102537-8
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Fagdidaktikk
Emneord
Matematikkdidaktikk
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Developing an identity as a mathematics teacher through group work.
Bidragsytere
Bidragsytere
Reidun Persdatter Ødegaard
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Marit Buset Langfeldt
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
ProPrimEd: Resonnering og bevis på barnetrinnet
Anita Valenta + 8 deltakere
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
16 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12).
Hodgen, Jeremy; Geraniou, Eirini; Bolondi, Giorgio; Feretti, Federica; Ferretti, Federica. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. LUDB, UNIFE, UCL
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1