Cristin-resultat-ID: 2048699
Sist endret: 27. januar 2023, 14:29
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Developing an identity as a mathematics teacher through group work.

Bidragsytere:
  • Reidun Persdatter Ødegaard og
  • Marit Buset Langfeldt

Bok

Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12)
ISBN:
  • 979-1-22-102537-8

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
ISBN:
  • 979-1-22-102537-8

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Fagdidaktikk

Emneord

Matematikkdidaktikk

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Developing an identity as a mathematics teacher through group work.

Bidragsytere

Reidun Persdatter Ødegaard

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Marit Buset Langfeldt

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12).

Hodgen, Jeremy; Geraniou, Eirini; Bolondi, Giorgio; Feretti, Federica; Ferretti, Federica. 2022, European Society for Research in Mathematics Education. LUDB, UNIFE, UCLVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1