Cristin-resultat-ID: 2077488
Sist endret: 21. november 2022, 14:43
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022

The Palgrave Handbook of Teacher Education Research

Bidragsytere:
  • Ian Menter

Utgiver/serie

Utgiver

Palgrave Macmillan
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 1000
ISBN: 978-3031161926

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The Palgrave Handbook of Teacher Education Research

Bidragsytere

Ian Menter

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved University of Oxford
1 - 1 av 1

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

The Many Meanings of Practice-Based Teacher Education: A Conceptualization of the Term.

Jenset, Inga Staal; Klette, Kirsti. 2022, Palgrave Macmillan. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Developing a “Research Literacy Way of Thinking” in Initial Teacher Education: Students as Co-researchers.

Eriksen, Tone Malmstedt; Brevik, Lisbeth M.. 2022, Palgrave Macmillan. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Policy, Teacher Education, and Covid-19: An International “Crisis” in Four Settings.

Trippestad, Tom Are; Gkofa, Panagiota; Yufu, Sawako; Heffernan, Amanda; Wescott, Stephanie; Maguire, Meg; Towers, Emma. 2022, Palgrave Macmillan. KCLUOL, MONASH, WASEDA, HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 3 av 3