Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2077488
Sist endret:
21. november 2022, 14:43
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022
The Palgrave Handbook of Teacher Education Research
Ian Menter
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Palgrave Macmillan
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 1000
ISBN: 978-3031161926
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3031161926
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The Palgrave Handbook of Teacher Education Research
Bidragsytere
Bidragsytere
Ian Menter
Redaktør
ved University of Oxford
1
-
1
av
1
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
The Many Meanings of Practice-Based Teacher Education: A Conceptualization of the Term.
Jenset, Inga Staal; Klette, Kirsti. 2022, Palgrave Macmillan. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Developing a “Research Literacy Way of Thinking” in Initial Teacher Education: Students as Co-researchers.
Eriksen, Tone Malmstedt; Brevik, Lisbeth M.. 2022, Palgrave Macmillan. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Policy, Teacher Education, and Covid-19: An International “Crisis” in Four Settings.
Trippestad, Tom Are; Gkofa, Panagiota; Yufu, Sawako; Heffernan, Amanda; Wescott, Stephanie; Maguire, Meg; Towers, Emma. 2022, Palgrave Macmillan. KCLUOL, MONASH, WASEDA, HVL
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
3
av
3