Cristin-resultat-ID: 2109247
Sist endret: 18. januar 2023, 11:30
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Policy, Teacher Education, and Covid-19: An International “Crisis” in Four Settings

Bidragsytere:
  • Tom Are Trippestad
  • Panagiota Gkofa
  • Sawako Yufu
  • Amanda Heffernan
  • Stephanie Wescott
  • Meg Maguire
  • mfl.

Bok

The Palgrave Handbook of Teacher Education Research
ISBN:
  • 978-3031161926

Utgiver

Palgrave Macmillan
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 1 - 29
ISBN:
  • 978-3031161926

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Policy, Teacher Education, and Covid-19: An International “Crisis” in Four Settings

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Tom Are Trippestad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet

Panagiota Gkofa

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved King's College London

Sawako Yufu

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Waseda University

Amanda Heffernan

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Monash University

Stephanie Wescott

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Monash University
1 - 5 av 7 | Neste | Siste »

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

The Palgrave Handbook of Teacher Education Research.

Menter, Ian. 2022, Palgrave Macmillan. UoOVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1