Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2109247
Sist endret:
18. januar 2023, 11:30
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Policy, Teacher Education, and Covid-19: An International “Crisis” in Four Settings
Tom Are Trippestad
Panagiota Gkofa
Sawako Yufu
Amanda Heffernan
Stephanie Wescott
Meg Maguire
mfl.
Bok
Bok
The Palgrave Handbook of Teacher Education Research
ISBN:
978-3031161926
Utgiver
Palgrave Macmillan
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 1 - 29
ISBN:
978-3031161926
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-3-030-59533-3_46-1
ORIA
Søk i ORIA med 978-3031161926
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Policy, Teacher Education, and Covid-19: An International “Crisis” in Four Settings
Bidragsytere
Bidragsytere
Tom Are Trippestad
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
Panagiota Gkofa
Forfatter
ved King's College London
Sawako Yufu
Forfatter
ved Waseda University
Amanda Heffernan
Forfatter
ved Monash University
Stephanie Wescott
Forfatter
ved Monash University
1
-
5
av
7
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
COMPETE
Tom Are Trippestad + 15 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
454 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
The Palgrave Handbook of Teacher Education Research.
Menter, Ian. 2022, Palgrave Macmillan. UoO
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1