Cristin-resultat-ID: 2097791
Sist endret: 6. november 2023, 14:49
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Developing a “Research Literacy Way of Thinking” in Initial Teacher Education: Students as Co-researchers

Bidragsytere:
  • Tone Malmstedt Eriksen og
  • Lisbeth M. Brevik

Bok

The Palgrave Handbook of Teacher Education Research
ISBN:
  • 978-3031161926

Utgiver

Palgrave Macmillan
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 1 - 26
ISBN:
  • 978-3031161926

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Developing a “Research Literacy Way of Thinking” in Initial Teacher Education: Students as Co-researchers

Bidragsytere

Tone Malmstedt Eriksen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Lisbeth M. Brevik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

The Palgrave Handbook of Teacher Education Research.

Menter, Ian. 2022, Palgrave Macmillan. UoOVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1