Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2097791
Sist endret:
6. november 2023, 14:49
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Developing a “Research Literacy Way of Thinking” in Initial Teacher Education: Students as Co-researchers
Tone Malmstedt Eriksen
og
Lisbeth M. Brevik
Bok
Bok
The Palgrave Handbook of Teacher Education Research
ISBN:
978-3031161926
Utgiver
Palgrave Macmillan
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 1 - 26
ISBN:
978-3031161926
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-3-030-59533-3_9-1
ORIA
Søk i ORIA med 978-3031161926
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Developing a “Research Literacy Way of Thinking” in Initial Teacher Education: Students as Co-researchers
Bidragsytere
Bidragsytere
Tone Malmstedt Eriksen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Lisbeth M. Brevik
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Studies of Instruction across Subjects and Competences (SISCO)
Lisbeth M. Brevik
Universitetet i Oslo
158 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
The Palgrave Handbook of Teacher Education Research.
Menter, Ian. 2022, Palgrave Macmillan. UoO
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1