Cristin-resultat-ID: 2106551
Sist endret: 29. mars 2023, 16:38
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Enhancing Computing Students’ Learning Experience by Using ePortfolio for Formative Assessment

Bidragsytere:
  • Hege Annette Olstad
  • Birgit Rognebakke Krogstie og
  • Xiaomeng Su

Bok

2022 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE)
ISBN:
  • 978-1-6654-6244-0

Utgiver

IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers)
NVI-nivå 1

Serie

Proceedings - Frontiers in Education Conference
ISSN 1539-4565
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Hefte: 2022
Antall sider: 9
ISBN:
  • 978-1-6654-6244-0

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Elektrofag
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Enhancing Computing Students’ Learning Experience by Using ePortfolio for Formative Assessment

Bidragsytere

Hege Annette Olstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Birgit Rognebakke Krogstie

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Xiaomeng Su

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

2022 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE).

Daniels, Mats; Pears, Arnold. 2022, IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers). Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1