Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2106551
Sist endret:
29. mars 2023, 16:38
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Enhancing Computing Students’ Learning Experience by Using ePortfolio for Formative Assessment
Hege Annette Olstad
Birgit Rognebakke Krogstie
og
Xiaomeng Su
Bok
Bok
2022 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE)
ISBN:
978-1-6654-6244-0
Utgiver
IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers)
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
Proceedings - Frontiers in Education Conference
ISSN 1539-4565
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Hefte: 2022
Antall sider: 9
ISBN:
978-1-6654-6244-0
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1109/FIE56618.2022.9962615
ORIA
Søk i ORIA med 978-1-6654-6244-0
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Elektrofag
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Enhancing Computing Students’ Learning Experience by Using ePortfolio for Formative Assessment
Bidragsytere
Bidragsytere
Hege Annette Olstad
Forfatter
ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Birgit Rognebakke Krogstie
Forfatter
ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Xiaomeng Su
Forfatter
ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
3
av
3
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Excited, SFU
Birgit Rognebakke Krogstie + 25 deltakere
Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
349 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
2022 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE).
Daniels, Mats; Pears, Arnold. 2022, IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers).
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1