Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2157019
Sist endret:
12. desember 2023, 10:55
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
International Perspectives on the Dynamics of Pre-Service Early Childhood Teachers’ Digital Competences
Siri Sollied Madsen
Jane O’Connor
Aleksander Janeš
Andreja Klančar
Rita Brito
Nataliia Demeshkant
mfl.
Tidsskrift
Tidsskrift
Education Sciences
ISSN 2227-7102
e-ISSN 2227-7102
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Volum: 13
Hefte: 7
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.3390/educsci13070633
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3072797
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85169089147
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
International Perspectives on the Dynamics of Pre-Service Early Childhood Teachers’ Digital Competences
Bidragsytere
Bidragsytere
Siri Sollied Madsen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Jane O’Connor
Forfatter
ved Birmingham City University
Aleksander Janeš
Forfatter
ved Univerza na Primorskem
Andreja Klančar
Forfatter
ved Univerza na Primorskem
Rita Brito
Forfatter
ved Universidade de Lisboa
1
-
5
av
14
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Forskningsgruppa Teknolog og Læring
Siri Sollied Madsen + 12 deltakere
Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
38 resultater
Aktivt prosjekt
DigiCross - A repeated cross-sectional comparative study of the dynamics of early childhood students’, teacher students’ and teacher educators’ use, attitudes and competence, regarding digital technology in education.
Siri Sollied Madsen + 14 deltakere
UiT Norges arktiske universitet
19 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
2
av
2