Cristin-resultat-ID: 2157019
Sist endret: 12. desember 2023, 10:55
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

International Perspectives on the Dynamics of Pre-Service Early Childhood Teachers’ Digital Competences

Bidragsytere:
  • Siri Sollied Madsen
  • Jane O’Connor
  • Aleksander Janeš
  • Andreja Klančar
  • Rita Brito
  • Nataliia Demeshkant
  • mfl.

Tidsskrift

Education Sciences
ISSN 2227-7102
e-ISSN 2227-7102
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Volum: 13
Hefte: 7
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85169089147

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

International Perspectives on the Dynamics of Pre-Service Early Childhood Teachers’ Digital Competences

Bidragsytere

Siri Sollied Madsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Jane O’Connor

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Birmingham City University

Aleksander Janeš

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Univerza na Primorskem

Andreja Klančar

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Univerza na Primorskem

Rita Brito

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universidade de Lisboa
1 - 5 av 14 | Neste | Siste »