Cristin-resultat-ID: 2200888
Sist endret: 21. februar 2024, 14:33
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Preschool structural quality and student–teacher closeness are related to children's adjustment: sibling-informed design

Bidragsytere:
  • Nina Alexandersen
  • Henrik Daae Zachrisson
  • Espen Røysamb
  • Tiril Wilhelmsen
  • Mari Vaage Wang og
  • Ragnhild Eek Brandlistuen

Tidsskrift

Early Childhood Research Quarterly
ISSN 0885-2006
e-ISSN 1873-7706
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Volum: 66
Sider: 48 - 60
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85170419419

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Preschool structural quality and student–teacher closeness are related to children's adjustment: sibling-informed design

Bidragsytere

Nina Alexandersen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for barns helse og utvikling ved Folkehelseinstituttet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Psykologisk institutt ved Universitetet i Oslo

Henrik Daae Zachrisson

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Espen Røysamb

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Helse-, utviklings- og personlighetspsyk ved Universitetet i Oslo

Tiril Wilhelmsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Psykologisk institutt ved Universitetet i Oslo
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for barns helse og utvikling ved Folkehelseinstituttet

Mari Vaage Wang

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for barns helse og utvikling ved Folkehelseinstituttet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »