Cristin-resultat-ID: 804236
Sist endret: 30. oktober 2017, 10:57
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2011

FoU i praksis 2010. Rapport fra konferanse om praksisrettet FoU i lærerutdanning

Bidragsytere:
  • Torlaug Løkensgard Hoel
  • Tale M. Guldal
  • Carl Fredrik Dons
  • Sturla Sagberg
  • Trond Solhaug og
  • Kjersti Wæge

Utgiver/serie

Utgiver

Tapir Akademisk Forlag
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2011
Antall sider: 546
ISBN: 978-82-519-2730-7

Importkilder

Bibsys-ID: 112636071

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Allmennpedagogikk

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

FoU i praksis 2010. Rapport fra konferanse om praksisrettet FoU i lærerutdanning

Bidragsytere

Torlaug Løkensgard Hoel

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Tale Margrethe Guldal

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Tale M. Guldal
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Carl Fredrik Dons

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Sturla Sagberg

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning

Trond Asbjørn Solhaug

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Trond Solhaug
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Elevens stemme i forbindelse med musikklærerens planlegging og endringsprosesser.

Bøe, Odd-Magne. 2011, Tapir Akademisk Forlag. NTNUAnnet

Studenter og lærere under samme forskningsparaply.

Syversen, Margrethe Haug; Wangensteen, Ragne. 2011, Tapir Akademisk Forlag. HVLAnnet

Allmennlærerstudentenes arbeidsinnsats - bedre enn sitt rykte?

Martinussen, Geir; Smestad, Bjørn. 2011, Tapir Akademisk Forlag. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Vurdering som en del av undervisning og læring i matematikk.

Martinussen, Geir; Tellefsen, Helga Kufaas. 2011, Tapir Akademisk Forlag. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Veiledning som vågestykke - et aksjonsforskningsprosjekt om hvordan videreutvikle kultur for veiledning i barnehagen.

Carson, Nina; Lindén, Nora Johanne E; Økland, Magli Sofie; Kleiven, Siw; Myrkaskog, Liv. 2011, Tapir Akademisk Forlag. ASKØY, HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 46 | Neste | Siste »