Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
925571
Sist endret:
21. mai 2012, 14:58
NVI-rapporteringsår:
2012
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2012
Digitale læringshistorier fra skolen. Hvordan kan bruk av digitale verktøy støtte elevenes læring i skolen?
Lisbet Rønningsbakk
Bok
Bok
FoU i Praksis 2011. Rapport fra konferanse om praksisrettet FoU i lærerutdanning. Trondheim, 26. og 27. april 2011
ISBN:
978-82-519-2918-9
Utgiver
Tapir Akademisk Forlag
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2012
Sider: 387 - 398
ISBN:
978-82-519-2918-9
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-519-2918-9
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Digitale læringshistorier fra skolen. Hvordan kan bruk av digitale verktøy støtte elevenes læring i skolen?
Bidragsytere
Bidragsytere
Lisbet Rønningsbakk
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
1
av
1
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
IKT og læring. Hvordan påvirkes elevenes læringsarbeid når de bruker IKT?
Lisbet Rønningsbakk
Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
14 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
FoU i Praksis 2011. Rapport fra konferanse om praksisrettet FoU i lærerutdanning. Trondheim, 26. og 27. april 2011.
Rønning, Frode; Diesen, Rolf; Hoveid, Halvor; Pareliussen, Ingar. 2012, Tapir Akademisk Forlag. DMMH, NORD, NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1