Cristin-resultat-ID: 925571
Sist endret: 21. mai 2012, 14:58
NVI-rapporteringsår: 2012
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2012

Digitale læringshistorier fra skolen. Hvordan kan bruk av digitale verktøy støtte elevenes læring i skolen?

Bidragsytere:
  • Lisbet Rønningsbakk

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2012
Sider: 387 - 398
ISBN:
  • 978-82-519-2918-9

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Digitale læringshistorier fra skolen. Hvordan kan bruk av digitale verktøy støtte elevenes læring i skolen?

Bidragsytere

Lisbet Rønningsbakk

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

FoU i Praksis 2011. Rapport fra konferanse om praksisrettet FoU i lærerutdanning. Trondheim, 26. og 27. april 2011.

Rønning, Frode; Diesen, Rolf; Hoveid, Halvor; Pareliussen, Ingar. 2012, Tapir Akademisk Forlag. DMMH, NORD, NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1