Cristin-person-ID: 33179
Person

Dag Atle Lysne

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Resultater Resultater

Places of Learning: A Discussion of Radcliffe’s Framework for Learning Spaces in Light of Merleau-Ponty’s Phenomenology.

De Caro-Barek, Veruska; Lysne, Dag Atle; Støckert, Robin; Solbjørg, Ole Kristen; Røren, Kari Anne Flem. 2024, Nordic Studies in Education. NTNUVitenskapelig artikkel

Skulehage, frå pynt til undervisningsressurs.

Eikeseth, Unni; Lysne, Dag Atle; Staberg, Ragnhild Lyngved; Unander, Trine E.; Sanne, Vibeke Gilje. 2023, NABU-konferansen 2023. NTNUFaglig foredrag

Dynamic learning spaces—dynamic pedagogy. Students’ voices from a master’s program focusing on student active learning in a cross-institution two-campus organization.

de Caro-Barek, Veruska; Lysne, Dag Atle; Støckert, Robin; Solbjørg, Ole Kristen; Røren, Kari Anne Flem. 2023, Frontiers in Education. NTNUVitenskapelig artikkel

Students' motivation and ownership in a cross-campus and online setting.

Lysne, Dag Atle; De Caro-Barek, Veruska; Støckert, Robin; Røren, Kari Anne Flem; Solbjørg, Ole Kristen; Nykvist, Shaun S. 2023, Frontiers in Education. NTNU, SWINBURNEVitenskapelig artikkel

Multi-campus learning arenas for student active learning in higher education: a somersault into the future.

de Caro-Barek, Veruska; Lysne, Dag Atle; Støckert, Robin; Røren, Kari Anne Flem; Solbjørg, Ole Kristen. 2022, INTED Proceedings. NTNUVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 123 | Neste | Siste »