Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
50791
Person
Stephanie Hazel Grønstad Wold
Forsker
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Universitetslektor
ved Institutt for fremmedspråk ved Universitetet i Bergen
Førsteamanuensis
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Resultater
Resultater
Comparing students’ proficiency levels in English and French across contexts.
Vold, Eva Thue; Grung, Simen; Wold, Stephanie Hazel Grønstad; Brevik, Lisbeth M.. 2023, AILA 20th World Congress. UIO, UIB
Vitenskapelig foredrag
PhD revisited: INGlish English The progressive construction in learner narratives .
Wold, Stephanie Hazel. 2019, Universitetsforlaget. HVL
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Progressive semantics The English progressive construction in L1 and L2 learner narratives – what do the verb types tell us? .
Wold, Stephanie Hazel. 2017, Thinking, learning, doing (TDL). HVL
Faglig foredrag
INGlish English. The progressive construction in learner narratives.
Wold, Stephanie Hazel. 2017, Universitetet i Bergen. UIB, HVL
Doktorgradsavhandling
Det felles europeiske rammeverket for språk : læring, undervisning, vurdering.
Wold, Stephanie Hazel. 2011, UIB
Oversatt bok
1
-
5
av
9
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Comparing language use and instruction across contexts (LANGUAGES)
Lisbeth M. Brevik + 11 deltakere
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
13 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1