Cristin-person-ID: 50791
Person

Stephanie Hazel Grønstad Wold

  • Stilling:
    Forsker
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
  • Stilling:
    Universitetslektor
    ved Institutt for fremmedspråk ved Universitetet i Bergen
  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet

Resultater Resultater

Comparing students’ proficiency levels in English and French across contexts.

Vold, Eva Thue; Grung, Simen; Wold, Stephanie Hazel Grønstad; Brevik, Lisbeth M.. 2023, AILA 20th World Congress. UIO, UIBVitenskapelig foredrag

PhD revisited: INGlish English The progressive construction in learner narratives .

Wold, Stephanie Hazel. 2019, Universitetsforlaget. HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

INGlish English. The progressive construction in learner narratives.

Wold, Stephanie Hazel. 2017, Universitetet i Bergen. UIB, HVLDoktorgradsavhandling
1 - 5 av 9 | Neste | Siste »