Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Cristin-person-ID:
513913
Person
Ammar Bahadur Singh
Høgskolelektor
ved Institutt for pedagogikk, IKT og læring ved Høgskolen i Østfold
Resultater
Resultater
Instructors’ Epistemic Intervention Strategies in MOOC Discussion Forums.
Singh, Ammar Bahadur; Anders, Mørch. 2024, Journal of Educators Online. HIØ
Vitenskapelig artikkel
Engendering Transformative Learning in an Institutional xMOOC.
Singh, Ammar Bahadur; Haugsbakken, Halvdan Gaute Søvik. 2023, Palgrave Macmillan. HIØ
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
A framework for transformative learning in a digital collaborative learning environment.
Singh, Ammar Bahadur. 2022, Philosophy of Education . HIØ
Vitenskapelig foredrag
Examining students’ collaborative epistemic actions in a MOOC learning environment.
Singh, Ammar Bahadur. 2022, Journal of University Teaching and Learning Practice. HIØ
Vitenskapelig artikkel
(Re-)constructing an institutional xMOOC: implications of students’ perspectives for transformative online pedagogy.
Singh, Ammar Bahadur. 2022, Digital Transformations in Nordic Higher Education (NOS HS). HIØ
Vitenskapelig foredrag
1
-
5
av
18
|
Neste
|
Siste »