Cristin-person-ID: 933
Person

Aktiv cristin-person Kristin Rogde

  • Stilling:
    Førsteamanuensis
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo

Resultater Resultater

Oral language interventions can improve language outcomes in children with neurodevelopmental disorders: A systematic review and meta-analysis.

Donolato, Enrica; Toffalini, Enrico; Rogde, Kristin; Nordahl-Hansen, Anders ; Lervåg, Arne; Norbury, Courtenay Frazier; Melby-Lervåg, Monica. 2023, Campbell systematic reviews. HIØ, UIO, UdSdP, UCLVitenskapelig oversiktsartikkel/review

Long-term prognosis of low language proficiency in children.

Hagen, Åste Mjelve; Rogde, Kristin; Lervåg, Arne; Melby-Lervåg, Monica; Norbury, Courtenay. 2023, Cochrane Database of Systematic Reviews. UIO, UCLVitenskapelig oversiktsartikkel/review

Improvement in oral language interventions: Differences and relation between effects on treatment-inherent measures and effects on standardized tests.

Rogde, Kristin; Hagen, Åste Mjelve; Lervåg, Arne; Melby-Lervåg, Monica. 2021, Nordic Journal of Literacy Research. UIOVitenskapelig artikkel

Effekten av språkintervensjoner på tidlig leseforståelse.

Hagen, Åste Marie Mjelve; Rogde, Kristin. 2021, Cappelen Damm Akademisk. UIO, HVLFaglig kapittel

Measuring Listening Comprehension and Predicting Language Development in At-Risk Preschoolers.

Hagen, Åste Mjelve; Knoph, Rebecca; Hjetland, Hanne Næss; Rogde, Kristin; Lawrence, Joshua; Lervåg, Arne; Melby-Lervåg, Monica. 2021, Scandinavian Journal of Educational Research. UIOVitenskapelig artikkel
1 - 5 av 20 | Neste | Siste »